17 November 2010

Emo sket

بسم الله الرحمـن الرحيم

Assalamu3alaikum wbt. Hari ni mau emo2 sket. Haha. Semalam ada pegi majlis akad nikah senior, bro Abu Bakr dengan Amani. Smoga berkekalan lah ye? Tahun ni saje, dah brapa ramai kawin. Tak kira pelajar di Jordan mahupun Mesir. Nnt bulan 1, bro Shakir plak nak kawin. Saya ntah bila. [Cis, emo lebih2 plak.]

Eh, tu bukan tujuan utama. Heh. Tujuan sebenar, skadar luahan je. Teringat buku antalogi masa sekola menengah dulu. Tak ingat yang tingkatan berape, tapi bunyinye macam ni la:
Luka di tangan nampak berdarah,
Luka di hati siapa tahu?

Wawawa. Tetiba plak bernada melankolik. Memang mustahil. Muka garang cam hape je. Sekali nada tulis belog berpuitis. Namun demikian, tiada siapa yang tahu kita ni camana sebnya melainkan Dia. Ada orang kata saya ni garang, ada yang kata sengal, ada kata malas, ada kata terok. Macam-macam la. Hakikatnye, hanya Allah yang tahu. Heh. Actually, post ni ditulis sebab tensi. Tu je. Nak mengarut-ngarut sket. Tensi dengan *censored* dan *censored*. Heh. Takmo la cite kat sini. Kang ada yang report plak. Lagipon, tak elok pon cite bende2 camni. So, nak luah, sekadar kata, saya dalam fasa tensi. Mungkin sebab tu senang demam kot? Emotional stress can suppress the immune system. So, don't stress2.

Oh, ya. Trima kasih juga kepada insan yang kasi "pinjam" bahu untuk saya meluah. Really appreciate it! Saya tak rasa keseorangan, at least. Anyway, bila anda berada di atas, pikir-pikirlah perasaan orang di bawah. Dan bila anda di bawah, pikir-pikir la perasaan orang atas. Heh. Cukup la membebel sorang-sorang. Bajet ada orang nak baca bebelan murahan camni. Wokeh. Mau menghabiskan saki-baki timbunan lecture notes. Doakan kami semua berjaya dalam exam Gastrointestinal Tract System.

اللهم إني أسألك حبك و حب من يحبك و حب عمل يقربني إلى حبك

P/s: Tak salah berdoa, kan? Heh

~Wallahu a3lam~

3 ulasan:

Wanie Azeera berkata...

salam, JaQ exam kita tajuk sama haha *penting ke bgtau?* apa2 pun, GD LUCK JAQ!!! :D

Unknown berkata...

muke ko comel la jaq, bukan garang. haha

Srikandi Abi. berkata...

Salam. kelakor tgOk jaq Garang...hehe tp biaselah tu bila kita berada di bawah or diatas... tekanan tu pasti ada.. ha..hehe

apepun, be cool k, kang study tgah tensi x masuk plak..hohO..

k Bittufiq..InsyaAllah najah..ameen!! ^^,